مبانی نظری عوامل موثر بر زنجیره تامین و ارزیابی عملکرد آنها

مبانی نظری عوامل موثر بر زنجیره تامین و ارزیابی عملکرد آنها

مبانی نظری زنجیره تامین
مبانی نظری ارزیابی عملکرد
ارزیابی عملکرد صنایع غذایی
ارزیابی عملکرد زنجیره تامین
شاخص های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین
مدل های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین
مبانی نظری ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین صنایع غذایی

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

عوامل موثر بر زنجیره تامین و ارزیابی عملکرد آنها

(مطالعه موردی:صنایع غذایی لبنی مانیزان)

 

 

 

 

 

 

چکیده 

امروزه شرکت ها نیازمند هستند تا یکپارچگی منظمی را در تمام فرآیندهای تولیدی از مواد خام تا کالاهای مصرفی نهایی ایجاد کنند. زنجیره تأمین به عنوان یک رویداد یکپارچه برای مدیریت مناسب جریان مواد و کالا،اطلاعات و جریان پولی،توانایی پاسخگویی به این شرایط را دارد.بنابراین در پژوهش حاضر با عنوان ارزیابی عملکرد عوامل موثر بر زنجیره تأمین، که این پژوهش از نظر هدف کاربردی بوده و بر حسب نوع داده ها توصیفی و از نوع پیمایشی -همبستگی است. 

 

با استفاده از داده های جمع آوری شده از طریق پرسشنامه که توسط 217نفر از پرسنل شرکت مانیزان پاسخ داده شده،و به منظور کشف رابطه بین متغیرهای مستقل و وابسته پژوهش از نرم افزار SPSS ، Lisrelو تحلیل عاملی تأییدی و به منظور کشف روابط علت و معلولی بین متغیرها و مؤلفه های مورد بررسی از نرم افزار معادلات ساختاری AMOS استفاده شده است. نتایج به دست آمده حاکی از وجود رابطه مستقیم و معنادار بین متغیرهای مستقل تدارکات،انبارداری،انتقال، پردازش سفارشات،زمانبندی تولید، زمان حمل کالاو بسته بندی با متغیر وابسته زنجیره تأمین است. ودر این راستا پیشنهاد می شود که شرکت مانیزان در شهرها و مناطقی که محصولات خود را به آنجا صادر می کند در نقاط مختلف آن شهرها دفتر مرکزی فروش و انبار توزیع مرکزی دایر نماید. 

 

 

کلید واژه ها:

زنجیره تأمین

عملکرد

صنایع غذایی

صنایع لبنی مانیزان

 

 

مقدمه

سرعت رشد تجارت جهانی و تغییرات سریع عوامل بازار،موجب حساس شدن مدیران به محیط پیچیده خود برای هماهنگی برنامه های سازمان با این پیچیدگی ها شده است و سطحی نگری به آن موجب ایجاد تصمیم های پر هزینه و گاهی غیر قابل جبران برای سازمان خواهد شد. امروزه مدیران سازمان ها با چالش های زیادی در ر فع عوامل پیچیده زنجیره تأمین روبرو هستند. شناسایی عوامل پیچیده و راهکار های برخورد با آن جز مهمترین دغدغه های مدیران و رهبران سازمان ها در یک زنجیره تأمین است.یافته های تحقیقاتی نشان داده است که کاهش و مدیریت پیچیده در زنجیره تأمین منجر به عملکرد بهتر،هزینه کمتر و یکپارچگی بیشتر زنجیره تأمین می شود (رمضانیان و همکاران،1392: 126).

 

 در دنیای رقابتی امروز با توجه به ویژگی های محیط های جدید تولیدی و طبیعت مشتریان،دیگر شیوه های مدیریت تولید گذشته که یکپارچگی کمتری را در فرآیند هایشان دنبال می کردند کارایی خود را از دست داده اند و امروزه زنجیره تأمین به عنوان یک رویکرد یکپارچه برای مدیریت مناسب جریان مواد و کالا،اطلاعات و جریان پولی،توانایی پاسخگویی به شرایط را داراست.مدیریت زنجیره تأمین وظیفه یکپارچه سازی واحدهای سازمانی در طول زنجیره و هماهنگ سازی جریان های مواد،اطلاعات و مالی به منظور برآوردن تقاضای مشتری نهایی و با هدف بهبود رقابت پذیری تأمین را دارا می باشد.یک زنجیره تأمین یک رشته از فرآیندها و جریان هایی است که درون و بین مراحل و ترکیبات مختلف قرار می گیرند تا نیاز یک مشتری را برآورده سازند (جعفر نژاد و همکار،1385: 61).

 

 رقابت در عصر اطلاعات مجموعه جدیدی از چالش ها را برای کسب رقابت پذیری سازمان ها ایجاد نموده است.در بازار امروز،مشتری به طور فزاینده ای تقاضای بیشتری مطالبه می نماید و این امر تنها به کیفیت محصول حدود نمی شود و شامل خدمات نیز می گردد.به موازات تبدیل هر چه بیشتر بازارها به بازار مصرفی،در جایی که مشتری درک کمی از تفاوت فنی بین گزینه های ارائه شده از سوی رقبا دارد،نیاز به خلق و ایجاد مزیت رقابتی متفاوت،از طریق ارزش افزوده احساس می گردد. 

 

بنابراین فهم و درک نیازها و خواسته های مشتری و توجه به آن ها در قالب یک مأموریت منحصر به فرد کسب و کار که منجر به ارزش افزوده خواهد شد،به طور فزاینده ای در حال یافتن اهمیت می باشد و سازمان های پیشرو جهانی در پی کسب توانایی ها و قابلیت های رقابتی به منظور توانمند نمودن خود در جهت فراتر رفتن انتظارات مشتریان و ارتقای عملکرد مالی و بازار هستند. 

 

علی رغم اهمیت فعالیت های قطعی زنجیره تأمین مانند حمل و نقل و انبارداری،در کاهش هزینه،نقش زنجیره تأمین به عنوان حوزه ای بالقوه برای کسب مزیت رقابتی پایدار تا وایل دهه ی 90 میلادی مورد غفلت واقع شده بود،هرچند اخیراً نقش خود را که قبلاً انفعالی و محدود به تأکید بر کنترل هزینه بوده به نقش فعال و در قالب ایجاد رقابت پذیری و سود آوری تغییر داده است. مدیران ارشد سازمان های موفق به این نکته پی برده اند که ایجاد زنجیره های تأمین اثربخش فرصت های مناسبی برای خلق مزیت رقابتی پایدار فراهم می آورند. این مزیت ها به علت اینکه ابعاد کلیدی رقابت از قبیل دسترسی به محصول،سیکل زمانی مربوط به سفارش محصول و تحویل آن و هزینه ارائه خدمات به مشتری را تحت تأثیر قرار می دهند،مهم می باشند و از سوی دیگر به علت اینکه کسب موفقیت،مستلزم ادغام و یکپارچه سازی گروه های متنوع و حتی گاهی متضاد در درون سازمان ها به منظور نیل به اهداف مشترک است،پایدار می باشد (والمحمدی، 1385: 18-17). 

 

 یک زنجیره تأمین در ارتباط با برنامه ریزی،هماهنگی و کنترل مواد خام،فرآیند و محصولات نهایی است.نگرش حاکم بر زنجیره تأمین این است که ارتباط دهنده ی همه ی فرآیندهای تولید و تأمین از مواد خام تا مشتری نهایی است و می تواند چندین سازمان را در بر گیرد.مدیریت زنجیره تأمین روی چگونگی بهره برداری از فرآیندها،تکنولوژی ها و قابلیت های تأمین کنندگان برای تقویت مزایای رقابتی تمرکز دارد.یک زنجیره تأمین شبکه ای از تجهیزات و امکانات توزیع است که عملیات های تأمین مواد،تبدیل مواد به محصولات نیمه ساخته و نهایی و توزیع محصولات نهایی در بین مشتری را بر عهده دارد.در دنیای امروز،ما در میان مجموعه ای پیچیده از زنجیره های تأمین زندگی می کنیم.زنجیره هایی که به موازات هم حرکت می کنند،بعضی از آن ها همدیگر را قطع می کنند و چونان تارهای در هم تنیده ای دست اندرکار تأمین نیازمندی های انسان ها هستند(تارخ و همکار، 1391 :15). 

 

زنجیره تأمین زنجیره ای است که همه ی فعالیت های مرتبط با جریان کالا و تبدیل مواد، از مرحله تهیه ماده اولیه تا مرحله تحویل کالای نهایی به مصرف کننده را شامل می شود.در این ساختار وظیفه مدیریت زنجیره تأمین (SCM) مدیریت تمام شبکه از تأمین کننده ها گرفته تا مشتری نهایی برای دستیابی به بهترین خروجی برای کل سیستم می باشد.

 

از این رو برقراری ارتباط داخل و خارج سازمان از مهمترین ضروریات آن به حساب می آید.مدیریت زنجیره تأمین در مقایسه با مدیریت سنتی که به مدیریت تک تک اعضا می پردازد بر مدیریت روابط تمرکز می کند و به دنبال راه حل هایی برای کاهش هر چه بیشتر سیکل تأمین،تولید و توزیع محصول و افزایش انعطاف پذیری و مسئوولیت پذیری جهت اصلاح فرآیند های موجود و تولید محصول جدید که بتواند به نیاز مشتریان که دائماً در حال تغییر است پاسخ دهد.

 

برای این کار سازمان ها باید با اتخاذ و اجرای تکنولوژی های زنجیره تأمین و سیستم های اطلاعاتی سعی در کاهش سیکل زنجیره تأمین و یکپارچگی فرآیند های خود نمایند(عباسی رائی، 1387: 135).از آنجا که بالا بردن میزان بازدهی سرمایه یکی از اصلی ترین اهداف هر صنعتی است،ایجاد پیوستگی و در نتیجه جابه جایی سریع در زنجیره یکی از اساسی ترین نیازهای زنجیره تأمین مواد غذایی محسوب می شود.در زنجیره تأمین مواد غذایی معمولاً با حجم بالایی از مواد اولیه ی محصولات سروکار داریم،این مسأله باعث می شود که هر نوع صرفه جویی در مدت زمانی که صرف جابه جایی کالاها و اداره فعالیت زنجیره می شود،به نوعی تبدیل به یک مزیت رقابتی با اهمیت شود (ازقندی و همکار، 1389) . 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

چکیده

 

فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق

2-1- مقدمه.16

2-2- مفهوم زنجیره تأمین و تعاریف آن.18

2-3- مدیریت زنجیره تأمین و تعاریف آن.21

2-4- مبانی ارزیابی عملکرد22

2-5- اصول نظام مدیریت زنجیره تأمین 23

2-6- طرح کلی یک زنجیره تأمین.  27 

2-7- انقلاب زنجیره تأمین 27

2-8- دلایل و ضرورت های مدیریت زنجیره تأمین 28

2-9- اصول و مقدمات زنجیره تأمین29

2-10- حوزه های تصمیم گیری زنجیره تأمین.29

2-11- اعضای زنجیره تأمین. 31

2-12- انواع زنجیره تأمین.31

2-13- عملکرد مدیریت در برابر چالش های زنجیره تأمین 33  

2-14- فازهای اصلی زنجیره تأمین.34

2-15- تاریخچه زنجیره تأمین35

2-16- سیر تحول مدیریت زنجیره تأمین36

2-17- دهه 1990 میلادی و رشد سریع زنجیره های تأمین 40   

2-18- مدل کلی تحقیق42

2-19- معرفی شرکت مانیزان43

2-19-1- تاریخچه مانیزان43

2-19-2-کارخانجات و امکانات.43 

2-19-3- محصولات وفرآورده ها44

2-19-4- بازار مصرف فرآورده ها44

2-20-پیشینه تحقیق44

2-20-1- پیشینه تحقیق داخلی 44

2-20-2- پیشینه خارجی  50

 

 

 

فهرست منابع و مأخذ 

چکیده انگلیسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای مدیریت ارتباط با مشتری

تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری ویژگیهای مدیریت ارتباط با مشتری ابعاد مختلف مدیریت ارتباط با مشتری اصول مدیریت ارتباط با مشتری عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری مفروضات اساسی مدیریت ارتباط…

پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تقسيم بازار و تعيين بازار هدف

پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تقسيم بازار و تعيين بازار هدف پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تقسيم بازار و تعيين بازار هدف پاورپوینت فصل…

گزارش كار آموزی رشته عمران و نقشه كشی معماری با عنوان بتن الیافی

گزارش كار آموزی رشته عمران و نقشه كشی معماری با عنوان بتن الیافی بتن الیافی روشهای سبكسازی بنا كاربرد بتن الیافی در ایران مكانیزم عملكرد الیاف در بتن دانلود گزارش كار آموزی رشته عمران و نقشه كشی معماری با عنوان…

پایان نامه کارشناسی حقوق با عنوان محاسن و معایب آیین دادرسی اطفال در قانون 1387

پایان نامه کارشناسی حقوق با عنوان محاسن و معایب آیین دادرسی اطفال در قانون 1387 قانون 1387 آیین دادرسی آیین دادرسی اطفال دانلود پایان نامه کارشناسی حقوق با عنوان محاسن و معایب آیین دادرسی اطفال در قانون 1387 خرید مقالات،پایان…

پرسشنامه ارزیابی رابطه تیپ های شخصیتی و سبکهای مدیریتی

پرسشنامه ارزیابی رابطه تیپ های شخصیتی و سبکهای مدیریتی پرسشنامه تیپ شخصیتی پرسشنامه تیپ شخصیتی آیزنک پرسشنامه درونگرایی و برونگرایی دانلود پرسشنامه سبک رهبری لیکرت دانلود پرسشنامه سبک های مدیریت پرسشنامه سبک های رهبری پرسشنامه استاندارد سبک رهبری پرسشنامه ارتباط…

معرفی کامل سازمان امور مالیاتی

معرفی کامل سازمان امور مالیاتی تحقیق درباره سازمان امور مالیاتی تحقیق در مورد سازمان امور مالیاتی تحقیق در مورد سازمان امور مالیاتی کشور مقاله سازمان امور مالیاتی تحقیق سازمان امور مالیاتی تحقیق درباره سازمان امور مالیاتی مقاله در مورد سازمان…

مبانی نظری الگوی رضایت شغلی بر مبنا فرسودگی شغلی در زنان شاغل

مبانی نظری الگوی رضایت شغلی بر مبنا فرسودگی شغلی در زنان شاغل کلمات کلیدی : تعارض کار و خانواده مولفه هاي فرسودگي شغلي مولفه هاي تعارض كار و خانواده تعارض کار - خانواده و مولفه های تاثیر پذیر از آن…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش و سرمایه فکری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش و سرمایه فکری مبانی نظری تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی مبانی نظری رابطه سرمایه فکری با عملکرد مالی در بانک مبانی نظری مدیریت سرمایه فکری مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه و مبانی…

فرسودگی شغلی و تشریح مدل فرسودگی شغلی مسلش و جکسون

فرسودگی شغلی و تشریح مدل فرسودگی شغلی مسلش و جکسون کلمات کلیدی : علایم فرسودگی شغلی مدل های فرسودگی شغلی پیامدهای فرسودگی شغلی عوامل موثر در ایجاد فرسودگی شغلی بررسی مدل فرسودگی شغلی مسلش و جکسون پایان نامه فرسودگی شغلی…

  • ابعاد و نظریه های خودکارآمدی و عوامل موثر بر آن
  • ابعاد و نظریه های خودکارآمدی و عوامل موثر بر آن ابعاد خودکارآمدی ابعاد خودکارآمدی تحصیلی منابع باورهای خودکارآمدی پیشینه تحقیق خودکارآمدی تحقیق درباره خودکارآمدی تحقیق در مورد خودکارآمدی نظریه های خودکارآمدی نظریه های خودکارآمدی بندورا نظریه های خودکارآمدی تحصیلی نظریه…

  • بررسی و مطالعه ی تأثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت مزدا یدک
  • بررسی و مطالعه ی تأثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت مزدا یدک کلمات کلیدی : بررسی و مطالعه ی تأثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت مزدا یدک رفتن به سایت…

  • مقاله رشته عمران با عنوان سیمان و اهمیت برآورد مقاومت سیمان
  • مقاله رشته عمران با عنوان سیمان و اهمیت برآورد مقاومت سیمان سیمان ساختار سیمان ترکیبات شیمیایی سیمان دانلود مقاله رشته عمران با عنوان سیمان و اهمیت برآورد مقاومت سیمان سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • مصلحت از دیگاه حقوقی
  • مصلحت از دیگاه حقوقی دانلود پایان نامه مصلحت انواع مصلحت باید و نبایدهای مصلحت دانلود پایان نامه رشته حقوق دانلود پایان نامه حقوق دانلود پایان نامه مصلحت در حقوق کیفری دانلود پایان نامه رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه…

  • پایان نامه کارشناسی رشته علوم تربیتی با عنوان تهیه و تدوین برنامه یكساله آموزشی و تربیتی
  • پایان نامه کارشناسی رشته علوم تربیتی با عنوان تهیه و تدوین برنامه یكساله آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش برنامه‌های پرورشی و تربیتی برنامه یكساله آموزشی و تربیتی پایان نامه کارشناسی رشته علوم تربیتی با عنوان تهیه و تدوین برنامه…

  • نقش قرارداد کار در روابط کارگر و کارفرما
  • نقش قرارداد کار در روابط کارگر و کارفرما کار قرارداد کار حقوق کارگر حقوق کارفرما روابط کارگر و کارفرما دانلود مقاله حقوق با عنوان نقش قرارداد کار در روابط کارگر و کارفرما خرید مقالات کارشناسی حقوق سیستم همکاری در فروش…

  • سمینارکارشناسی ارشد فیزیک هسته ای کاربردی با عنوان تئوری کوانتومی اتلاف: مفاهیم وکاربردهایش برای درهم تنیدگی کوانتومی
  • سمینارکارشناسی ارشد فیزیک هسته ای کاربردی با عنوان تئوری کوانتومی اتلاف: مفاهیم وکاربردهایش برای درهم تنیدگی کوانتومی دینامیک لیندبلد تئوری کوانتومی اتلاف درهم تنیدگی کوانتومی سمینارکارشناسی ارشد فیزیک هسته ای کاربردی با عنوان تئوری کوانتومی اتلاف مفاهیم وکاربردهایش برای درهم…

  • ﭘﺎﻳﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﻛﺎرﺷﻨﺎﺳﻲ رﺷﺘﻪ ﻣﻬﻨﺪﺳﻲ ﻧﺮم اﻓﺰار ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ با ﻋﻨﻮان ارزﻳﺎﺑﻲ UML ﺟﻬﺖ ﭘﺸﺘﻴﺒﺎﻧﻲ از ﭼﺎرﭼﻮب زﻛﻤﻦ
  • ﭘﺎﻳﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﻛﺎرﺷﻨﺎﺳﻲ رﺷﺘﻪ ﻣﻬﻨﺪﺳﻲ ﻧﺮم اﻓﺰار ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ با ﻋﻨﻮان ارزﻳﺎﺑﻲ UML ﺟﻬﺖ ﭘﺸﺘﻴﺒﺎﻧﻲ از ﭼﺎرﭼﻮب زﻛﻤﻦ ارزﻳﺎﺑﻲ UML معماری سازمانی ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻫﺎﻱ ﺍﻃﻼﻋﺎﺗﻲ ﭘﺸﺘﻴﺒﺎﻧﻲ از ﭼﺎرﭼﻮب زﻛﻤﻦ دانلود ﭘﺎﻳﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﻛﺎرﺷﻨﺎﺳﻲ رﺷﺘﻪ ﻣﻬﻨﺪﺳﻲ ﻧﺮم اﻓﺰار ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ با ﻋﻨﻮان ارزﻳﺎﺑﻲ…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق DEA
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق DEA مبانی نظری DEA ادبیات و مبانی نظری DEA پیشینه تحقیق DEA دانلود پیشینه تحقیق DEA دانلود مبانی نظری DEA فصل دوم پایان نامه DEA ادبیات نظری DEA رفتن به سایت اصلی دانلود مبانی نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق HSE
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق HSE مبانی نظری HSE ادبیات و مبانی نظری HSE پیشینه تحقیق HSE دانلود پیشینه تحقیق HSE دانلود مبانی نظری HSE فصل دوم پایان نامه HSE ادبیات نظری HSE رفتن به سایت اصلی دانلود مبانی نظری…

  • نگرش بومی به خط مشی گذاری زیست محیطی
  • نگرش بومی به خط مشی گذاری زیست محیطی حقوق محيط زيست در اسلام خط مشی گذاری زیست محیطی سوابق زيست‌محيطي ایران تبيين رويکرد اسلام به موضوع محيط زيست ويژگيهاي خاص زيست محيطي ايران رويکرد اسلامي ايراني به موضوع محيط زيست…

  • تحقیق بیمه روش جبران خسارت در حمل و نقل دریایی
  • تحقیق بیمه روش جبران خسارت در حمل و نقل دریایی دانلود تحقیق بیمه روش جبران خسارت در حمل ونقل دریایی بیمه حمل ونقل دریایی فرانشیز خسارت کلی بیمه FPA بیمه کشتی خسارت همگانی جنرال اورج مصادیق خسارت همگانی اعتبار پوشش‌…

  • پرسشنامه بررسی عوامل بازدارنده در اعمال مدیریت بر طرح های تبلیغاتی موثر در سازمان های تبلیغاتی ایران
  • پرسشنامه بررسی عوامل بازدارنده در اعمال مدیریت بر طرح های تبلیغاتی موثر در سازمان های تبلیغاتی ایران پرسشنامه عوامل بازدارنده پرسشنامه عوامل بازدارنده در اعمال مدیریت پرسشنامه طرح های تبلیغاتی موثر رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی عوامل…

  • حرفه حسابرسی
  • حرفه حسابرسی حرفه حسابرسی دانلود مقاله حرفه حسابرسی دانلود مقالات رشته حسابداری دانلود مقالات حسابداری حقوق و دستمزد برنامه حسابرسی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته حسابداری حرفه حسابرسی   مقدمه وجود اطلاعات مالی قابل اتكا ، لازمه بقای…

  • عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان
  • عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان کلمات کلیدی : نیات رفتاری مشتریان مدل نیات رفتاری ابعاد نیات رفتاری تعریف نیات رفتاری نیات رفتاری در تبليغات موبایلی تحقیق در مورد نیات رفتاری مشتریان انگیزه های اقدام به…

  • پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی
  • پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی کلمات کلیدی : پرسشنامه قصد خرید مشتریان پرسشنامه قصد خرید مشتری دانلود پرسشنامه قصد خرید پرسشنامه استاندارد قصد خرید پرسشنامه قصد خرید کالاهای تقلبی پرسشنامه عوامل موثر بر قصد خرید محصولات…

  • تاثیر اسکان مجدد بر کیفیت زندگی روستاهای آسیب دیده از سوانح طبیعی (مطالعه موردی: شهرك زنجیران و شهرك ایثار - استان فارس)
  • تاثیر اسکان مجدد بر کیفیت زندگی روستاهای آسیب دیده از سوانح طبیعی (مطالعه موردی: شهرك زنجیران و شهرك ایثار - استان فارس) اسکان مجدد کیفیت زندگی کیفیت زندگی روستاهای آسیب دیده روستاهای آسیب دیده از سوانح طبیعی تاثیر اسکان مجدد…

  • فصل دوم پایان نامه سرسختی روانشناختی
  • فصل دوم پایان نامه سرسختی روانشناختی کلمات کلیدی : مبانی نظری سرسختی پیشینه تحقیق سرسختی تاریخچه سرسختی روانشناختی فصل دوم پایان نامه سرسختی مبانی نظری سرسختی روانشناختی دانلود فصل دوم پایان نامه سرسختی دانلود مبانی نظری سرسختی روانشناختی پیشینه تحقیق…

  • تحقق مسئولیت مدنی و ایجاد الزام به جبران خسارت
  • تحقق مسئولیت مدنی و ایجاد الزام به جبران خسارت مسئولیت فعل زیانبار رابطه سببیت احراز رابطة سببیت بین ضرر و فعل زیانبار ضرر و فعل زیانبار دانلود پایان نامه کارشناسی رشته حقوق تحقق مسوولیت مدنی و ایجاد الزام به جبران…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر فرایندهای مدیریت دانش بر یادگیری الکترونیکی
  • پرسشنامه بررسی تاثیر فرایندهای مدیریت دانش بر یادگیری الکترونیکی پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه یادگیری الکترونیکی پرسشنامه فرآیندهای مدیریت دانش پرسشنامه پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان بازرسی استقرار مدیریت دانش در سازمان بازرسی پرسشنامه تاثیر مدیریت دانش بر یادگیری الکترونیکی…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اشتراک دانش
  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اشتراک دانش کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اشتراک دانش مبانی نظری اشتراک دانش پیشینه تحقیق اشتراک دانش پیشینه داخلی اشتراک دانش پیشینه خارجی اشتراک دانش پیشینه پژوهش اشتراک دانش پیشینه نظری…

  • پروپوزال بررسی اثر تنش خشکی بر شاخص های اگرو فیزیولوژیک گیاه کلزا با کاربرد زئولیت و سوپرجاذب
  • پروپوزال بررسی اثر تنش خشکی بر شاخص های اگرو فیزیولوژیک گیاه کلزا با کاربرد زئولیت و سوپرجاذب اثر زئولیت بر روی گیاه کلزا اثر زئولیت در شرایط تنش خشکی بر روی گیاه کلزا اثر زئولیت بر روی صفات کمی وکیفی…

  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد شرکتهای بیمه بر اساس الگوی تعالی EFQM
  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد شرکتهای بیمه بر اساس الگوی تعالی EFQM پرسشنامه ارزیابی عملکرد شرکتهای بیمه پرسشنامه شاخص های ارزیابی عملکرد بیمه پرسشنامه ارزیابی عملکرد بیمه ایران و پاسارگاد پرسشنامه معیارهای ارزیابی عملکرد شرکت بیمه پرسشنامه ارزیابی عملکرد نمایندگان بیمه با الگوی تعالی EFQM پرسشنامه ارزیابی عملکرد…

  • مدل سازی و حل مساله زمانبندی جاب شاپ جایگشتی
  • مدل سازی و حل مساله زمانبندی جاب شاپ جایگشتی جریان کارگاهی جایگشتی حل مساله زمانبندی جریان کارگاهی جایگشتی مدلسازی مساله زمانبندی جریان کارگاهی جایگشتی مدل سازی و حل مساله زمانبندی جاب شاپ جایگشتی دانلود پایان نامه نرم افزار دانلود پایان…

  • مطالبات معوق و چالش‌های فراروی بانك و بیمه
  • مطالبات معوق و چالش‌های فراروی بانك و بیمه مطالبات معوق آسیب شناسى مطالبات معوق دانلود مقاله مطالبات معوق عوامل ایجاد مطالبات معوق بانكها علل ایجاد و رشد مطالبات معوق راهکارهای وصول مطالبات معوق كاهش مطالبات سررسید گذشته رفتن به سایت…

  • رابطه مدیریت دانش و مدیریت کیفیت جامع در شركت های بیمه
  • رابطه مدیریت دانش و مدیریت کیفیت جامع در شركت های بیمه پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه مدیریت کیفیت جامع مدیریت دانش در شركتهای بیمه مدیریت کیفیت جامع در شركتهای بیمه استقرار مدیریت دانش در شرکتهای بیمه پیاده سازی مدیریت…

  • پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر کیفیت زندگی کاری و تاثیر آن بر رضایتمندی از دیدگاه کارکنان
  • پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر کیفیت زندگی کاری و تاثیر آن بر رضایتمندی از دیدگاه کارکنان پرسشنامه کیفیت زندگی کاری پرسشنامه عوامل موثر بر کیفیت زندگی کاری پرسشنامه کیفیت زندگی کاری از دیدگاه کارکنان پرسشنامه شناسایی عوامل…

  • پاورپوینت مکانیک سیالات و کاربرد آن در ورزش
  • پاورپوینت مکانیک سیالات و کاربرد آن در ورزش کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت مکانیک سیالات و کاربرد آن در ورزش پاورپوینت مکانیک سیالات و کاربرد آن در ورزش مکانیک سیالات و کاربرد آن در ورزش مكانيك جسم سيال نيروي شناوري…

  • پروژه رشته مکانیک و حمل و نقل با عنوان شبیه سازی سیستم های نیوماتیكی
  • پروژه رشته مکانیک و حمل و نقل با عنوان شبیه سازی سیستم های نیوماتیكی تحلیل رفتار دینامیكی شیر شیر ترمز اتوماتیك لكوموتیو تشریح عملكرد سوپاپ ترمز اتوماتیك شبیه سازی سیستم های نیوماتیكی دانلود پروژه رشته مکانیک خرید پروژه رشته مکانیک…

  • اصول حاکم بر داوری تجاری در حقوق ایران
  • اصول حاکم بر داوری تجاری در حقوق ایران داوری دانلود پایان نامه داوری تجاری دانلود پایان نامه داوری تجاری در حقوق ایران سازمان های داوری تجاری بین المللی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق اصول حاکم بر داوری تجاری…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *